Nisan 25, 2012

Sitenizi 130 Arama Motoruna kaydedin(Ücretsiz)




Sitenizi 130 Arama Motoruna kaydedin(Ücretsiz)

Aşağıdaki boş alanları düzgün şekilde doldurun ve biraz bekleyin.Sitenizin Kayıt Edilip Edilmediği hakkında her sitenin yanında bilgilendirileceksiniz. 
Not: "Hepsini Seç" sekmesini tıklamayı unutmayın.

15 yorum :

Bilgiler konuda hocam resme bkz: http://i46.tinypic.com/2hg5vmp.png

Teşekkürler.
Blogumu sayenizde bir sürü arama motoruna kayıt ettim.
http:/yoncademirel.blogspot.com

Rica ederim. İyi bloglamalar. Yalnız sürekli sitenizi yazmanıza gerek yok :)

instagram'ı blogumuza nasıl ekliyoruz? Onun da kodunu paylaşabilir misiniz? Teşekkürler

"instagram" yeni duydum? Bunu yaptıysanız zaten eğer çok işinize yarayacaktır.

merhabalar size bir şey sormak istiyorum.şimdi beb sizin dediğinz arama motorlarının hepsine kayıt ettiğim takdirde başka hiçbirşekilde bidaha kayıt ettirmeyecekmiyim bloğumu arama motorlarına .ara sıra güncel olması için tekrar kayıt ettirecekmiyim .eğer öyleyse ne sıklıkta olacak .birde bloğumun içeriği türkçe diğer arama motorlarında şansım ne olur .ancak ben bütün içeriklerimin ingilizcesini de yazarsam o zaman arama motorları için de daha mı kabul görür. cvp benim için önemli dönüş yaparsanız sevinirim .çok tşk.şimdiden

Bu arama motoruna 1 kez kayıt yaptırmanız sadece bu arama motorları için geçerli, yani tekrar bu yerlere kayıt yaptırmanıza gerek yok, ekstra olarak; google meta tag ayarını, yandex, bing, yahoo gibi arama motorlarına kayıt yaptırabilirsiniz.
Diğer arama motorlarında çıkma şansınız ne kadar ingilizce ve diğer dilleri kullanmanıza bağlı.

sitemi butun arama otorlarına indexledim tşkler hocam

Bize sunduğunuz bu pratik kayıt için teşekkürler-

http://mhrstyle.blogspot.com/

yandaki kayıt kodu nereye eklenecek.geçen gün kaydettiğim alexa kodu sitenin açılırlığını zorluyormuş.

@bahceperisi, burada kayıt kodu yok. Alexa için de eklediğiniz herhangi bir kod sitenin açılmasını zorlamaz. Eğer Gadget eklediyseniz onun yerine Meta TAG etiketini ekleyin bir sorun kalmaz.

Yorum Gönder



Bloglama Zamanı'nda yayınlanacak yeni yazılar e-mail adresinize gelsin.


Google Arkadaşım Ol
Bloglama Zamanı
Bloglama Zamanı

Google+ paylaşımlarımı takip etmek için çevrelerinize ekleyin.